در مبحث تحلیل ارتباطات غیر کلامی:

وقتی کلمات و زبان بدن با یکدیگر در جدل باشند، مردم، زبان بدن را باور می کنند.

در تئوری بن بست دوسویه همین به این نکته اشاره شده است.

تشخیص کارکرد یا هدف کنش های ارتباط غیر کلامی در بازنمایی های رسانه ای representation  and deconstruct  یا واسازی رسانه ای به شناخت بهتر پیام ها کمک شایانی می کند.

به عنوان مثال: در انتخابات دوره قبل آمریکا، رفتار غیر کلامی و احساسی هیلاری کلینتون در مقابل اوباما در یکی از ایالت هایی که پیش بینی و نظرسنجی های قبلی نشان از آرا بیشتر اوباما داده بود. کسب رای بیشتر در همان ایالت را برای خانم کلینتون در بر داشت.

مثال داخلی هم رفتار مهران غفوریان در مسابقه  استندآپ کمدی خندوانه و تحریک احساسات بینندگان با اشاره به فوت پدرش  و گریه کردن او برای کسب رای بیشتر بود. بنظر می رسید آرای بیشتر به نفع جواد رضویان باشد اما مهران غفوریان با همین تکنیک و تحریک احساسات جامعه، آرا را به سمت خود کشاند.

#سجاد_کرمی

https://telegram.me/sknmil

تحلیل سریال نون.خ. از نگاه مخاطب و مصرف فرهنگی

سواد رسانه ای راهی برای افزایش درک ارتباطات بین فرهنگی

تحلیل ارتباطات غیر کلامی و بازنمایی رسانه ای

غیر ,کلامی ,ای ,رسانه ,های ,اوباما ,غیر کلامی ,رسانه ای ,تحریک احساسات ,زبان بدن ,و تحریک

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی امیرحافظ درآمد کده آشنای هور وبلاگ دکتر موسوی مقدم انقلاب رسانه عمار hajammar135 سیاه و سفید کتابخانه روستای قایش تولیدی کفش بلومیس